10/16/2014

Not bad


Zítra je den D kdy se ukáže, jestli jsem to zvládla nebo to zase posrala. No doufám, že to bude dobrý :D
Dneska jsem s tím celkem spokojená, když uvážím to, že si vede mě kamarádka otevřela chipsy, neustále mi něco podstrkovala a já jsem zrovna v tu chvíli měla ty známé křeče z hladu. No, odolala jsem. Naštěstí. Vlastně jsem si začala říkat, jestli ty křeče nejsou trochu i příjemné.
Jídelníček by už samozřejmě lepší, ale na to, že je mi poslední dobou z toho hladu hodně špatně si myslím, že to ujde.

Jídelníček

S: malinové müsli s mlékem
S: nic
O: nic
S: banán (myslela jsem, že pájdu cvičit)
V: těstoviny aglio olio


Abych vysvětlila tu svačinu... Měla jsem v plánu jít na trénink, ale protože jsem myslela, že ani na ten autobus nedojdu, natož abych cvičila dvě a půl hodiny (aniž bych omdlela) mi připadalo skoro nemožné. Ale je to o dost lepší než včera :) Tak se zatím mějte a držte mi zítra palečky! :D






Fake it till', you make it,
Effy

4 comments:

  1. Krásny jedálniček..držím ti palce, nech ťa váha nesklame. Dokážeme to :)

    ReplyDelete
  2. Moc pěkný jídelníček. Věřím, že se povede líp ;) držím palce

    ReplyDelete
  3. křeče z hladu miluju <3 krásný jídelníček, je super, že jsi odolala :)

    ReplyDelete
  4. jídelníček máš krásný! :) Ani cvičit nepotřebuješ,.. :D znám ten pocit :3 a taky uvažuju, že půjdu cvičit, ale potom necítim tolik energie, abych mohla něco víc dělat..
    drž se! :))

    ReplyDelete